5 Aralık 2009 Cumartesi

Şimdi Zaman Gitme Zamanı

Şimdi zaman anıları hüküm giymiş hayalleri
Okyanuslara savurma zamanı
Alıp götürsün azgın dalgalar
Sevdadan geriye kalan her ne varsa
Umut kırıntılarını toplasın martılar
Siyah beyaz resimleri savursun rüzgarlar
Hiç bir şey kalmasın geriye
Sadece ve sadece dilimde bir şarkı kalsın
Zaman zaman söyleyeceğim
Hiç sevmedim kimseyi senin kadar
Diye başlayan
Şimdi zaman gitme zamanı
Ne kadar zor olsada
Ellerini bırakmak ki
Bırakmak zorundayım istemesemde
Gözlerin
Gözlerin öyle söylüyor
Bomboş bakıyor anlamsızlaşmış
Bir sebep bir sebep var
Görüyorum hissediyorum
Lakin cevabı sende ben bilemiyorum
Soruyorum susuyorsun
Ve yoksun
Uzun zaman oldu yoksun
Şimdi zaman alışma zamanı
Saat bilmiyorum kaç gece yarısı
Günlerden ne aylardan ne hatırlamıyorum
Yorgunum
Kurak topraklarda tek başına
Bir ağaç gibiyim
Birazcık yağmur yağsa
Bir parça umut olur mu bilmiyorum
Ama anladım yüreğim, nefesim
Şimdi zaman gitme zamanı gidiyorum...

Nurgül Hazer 06.12.2009 Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder